Thursday 10 April 2014

Testimoni Ostematrix dan Mealshakes

Hari ni saya nak citer pengalaman sendiri menggunakan Ostematrix dan Mealshakes.

Saya ni kurus je. Tapi perut yg terlebih gemuk.hehe.

Saya sebelum ni ada masalah sembelit. Perut memang buncit la.

Tapi sejak saya cuba mealshakes dn ostematrix memang ketara la kesan pengempisan tu.

Saya makan mealshakes dn ostematrix utk suppport calsium dan amino asid perlu masa saya menyusu bdn ni.

Tapi hasilnya perut lak yg susut sbb pagi2 sangat lawas. Makan je beberapa jam pastu membuang la dengan lancarnya. Macam di perah2 la. Bes sangat. Badan pun ringan je.

Kalau ibu2 dalam pantang yg sembelit sbb kurang minum air bole cuba mealshakes dn ostematrix. Disamping elak sembelit, ia juga bagus utk bekalkan tenaga, sembuh luka dan kuatkan tulang elak osteoporosis.

Amat sesuai juga utk sesiapa yg tak suka minum susu atau alahan susu.

Kalau nak cuba boleh whatsapp atau hubungi saya Midz @0163385790.

Ok jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment