Tuesday 24 November 2015

Corak Songket Borong Minggu Ini (24 Nov 2015)

Teks: Hamidah Burham
Foto: Koleksi peribadi

Assalamualaikum adik manis..

Lama kita tak update corak songket borong di blog ni ya. Saya update corak songket setiap minggu di fbpage midz couture (seperti gadget di sebelah).

Sebelum ni agak sukar untuk saya update dengan segera, memandangkan saya kena update info corak melalui laptop untuk saya upload gambar.

Tapi kini, sejak tahu menggunakan apps Bloggeroid di telefon bimbit, kerja saya menjadi lebih mudah dan cepat. Baru lah laju nak update blog..hihi.

Ok adik manis, ini corak borong minggu ni ya. Kepada yang berminat nak meniaga sambilan di tempat kerja atau di bazar, boleh borong kain batik songket daripada saya. Saya pos terus dari Kuching Sarawak sementara saya masih berada disini.hehe. Nanti kalau dah balik semenanjung tak dapat lah nak bagi service macam ni lagi huhu.

Ok darling, selamat menjamu mata dan hubungi saya terus melalui talian whatsapp 0163385790 (Hamidah)











No comments:

Post a Comment