Monday 9 June 2014

Testimoni Kulit Kering Shaklee

Assalamualaikum pretty ladies.

Tak lama lagi nak raya. Tempahan baju pun dah tutup sekarang. Kalau tak sempat nak pakai baju cantik masa raya pun takpe..yg penting wajah cantik cun berseri walaupun tanpa make up kan?

Saya sebelum ni ada masalah kulit kering. Dah sental ngan pelembap macam2 jenama pun tak jalan gak. Siap jumpa pakar kulit. Tp kejap je.pastu jadi balik.

Kalau raya kan, pakai make up foundation tebal pun nampak tak glawing sbb nampak flaky dan nampak kering je. Tak suka!!

9 taun saya stop tak pakai apa2 produk. Tp skrg lepas dah jumpa produk Shaklee alhamdulillah masalah kulit kering saya hilang.

Memula saya try Enfuselle skin care dry skin. 3 minggu pertama kulit saya jd macam bintik2. Saya biar je. Teruskan pakai. Sebab proses pembahruan kulit dalam masa 28 ke 60 hari. So sabar je. Sbb saya tau produk shaklee bebas bahan toksik. Itu cuma healing crisis.

Lepas 3minggu saya rasa kulit makin lembut. Bangun pagi rasa lembut je. Bintik2 seme hilang. Memang bes sangat!!

Lepas tu saya cuba lak minum ESP SOY. bertambah la gebu dek non. Kalau terlupa pakai enfuselle skin care pn kulit kering tu tak jadi balik .luka2 cepat sembuh. Rasa nak pegang je pipi. Hihi

Rupa2 nya kulit saya kering sebab kurang asid amino dalam badan. Patut la luka lambat sembuh.

Essential amino asid macam valine, histidine tu semua utk pembentukan sel darah merah, antibodi, hormon, otot dan tisu kulit.

Essential amino asid ni tak dapat dihasilkan oleh bdn kita sendiri. So kena la makan..

Minum je ESP SOY tu..sedap lagi. Mcm2 resepi boleh cuba.

Pm/whatsapp Midz 0163385790

No comments:

Post a Comment